Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 11 decembrie 2013

Bucuria si fericirea

Bucuria intalneste numeroase...haine. Poti fi bucuros pentru ca ai avut o zi usoara la job, ca a aparut un nou episod din serialul tau preferat sau poti fi pur si simplu bucuros pentru ca urmeaza sa stai cateva zile acasa.
Fericirea insa este unica! Esti fericit pentru ca ai parte de multa iubire, pentru ca esti apreciat, pentru ca esti respectat, pentru ca ai reusit sa ai parte de jobul mult visat sau de viata de familie mult dorita, sau de ambele.
E minunat sa fii fericit! Fericit in adevaratul sens al cuvantului: acea senzatie de simti ca ai putea sa zbori oriunde, fara sa-ti fie teama de obstacole, de temperatura de afara sau de alte impedimente. Pur si simplu inima ta este in al...9-lea cer! Fericirea tine si de cald, tine de foame, tine de ...toate necesitatile...zilnice, si nu doar de ele!
Poti sa fii fericit doar daca esti impacat cu tine insuti, doar daca poti sa impartasesti ce simti. Fericirea se citeste pe chipul tau si se propaga cu viteza luminii. Pur si simplu, daca te-ai privi in oglinda, imaginea reflectata ar fi tot una...cu ochii, care zambesc. :)
Eu sunt o persoana fericita! Si eu ma ador, cand citesc fericirea pe chipul si in ochii mei. Am atat de multe motive pentru care sunt fericite...Am sa mentionez doar ce conteaza cu adevarat: familia!
Fericirea si bucuria sunt complementare. Atunci cand esti fericit, bucuria se citeste pe chipul tau. Pur si simplu, nu trebuie sa zambesti fortat, totul e natural, vine de la sine.Ca si atunci cand speli vasele, totul vine de la sine. 
Ma bucur ca pot sa dau frau gandurilor mele si sa inchei cu o piesa, pe care o ador:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu