Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 20 noiembrie 2013

Scrisoare către Moş Crăciun

Draga Mos Craciun,
A trecut ceva timp de cand nu ti-am mai scris si totusi tu, nu ai uitat unde stau si mi-ai lasat in fiecare an cate un cadou sub bradul de Craciun. De cand nu ti-am mai lasat scrisoarea pe pervazul geamului, au trecut cam...20 de ani, insa nu am incetat sa cred in magia Craciunului. E drept ca am crescut...mare si la inaltime si la anii in buletin, iar intre timp am devenit si eu mamica. :) Anul acesta vom aseza globurile si ghirlandele pe bradul de Craciun ajutati de...micuta Nicoleta. Si da Mosule, si in acest an bradul nostru va fi albastru. E o culoare, care nu se degradeaza si care imi place mult de tot. 
Ce mi-as dori anul acesta de Craciun? Hmmm, ciudat ca lista e cam scurta. Dar da, am cateva dorinte pe lista : o masina pentru parintii mei, folii fumurii la masina pentru sotul meu, o steluta magica pentru fetita mea si un playlist...fara manele pentru fratele meu. :)) Saracul Steve Jobs cred ca s-a saturat de mezelurile, pe care le asculta fratele meu pe Ipod. :)) Sa-ti spun un secret Mosule: mi-as dori sa exista aplicatia pentru Ipod, care sa nu te lasa sa incarci manele in playlist. ;))
Stiu Mosule, am fost putin rauta, dar nu se poate altfel, cu asemenea preferinte muzicale. :) Ce-mi doresc eu,  Mosule? Pai ti-am spus deja: bucuria mea este sa-i vad pe cei din jur fericiti. In plus, ce-mi pot dori mai mult decat sa traiesc magia Craciunului alaturi de familia mea. Ah da, imi doresc sa-i citesc fetitei mele in noaptea de Craciun, in timp ce va ninge afara, va mirosi a brad si a cozonac in casa, povestea " Spiriduşii Crăciunului” de CHARLES DICKENS, ce este inclusa pe volumul "Crăciunul în cele mai frumoase povestiri".

Craciunul este pentru mine, asa cum stii deja Mosule, cea mai frumoasa perioada a anului. E atat de frumos sa vad in fiecare casa cum bradul e imbracat in beteala, globuri si instalatii luminoase. Si orasele sunt atat de frumoase, pregatite de sarbatoare. Sa stii Mosule ca si fetita mea iti va trimite scrisoare incepand de anul viitor. Eu o voi ajuta sa redacteze scrisoarea, iar ea imi va dicta dorintele ei. Cu siguranta ca va avea dorinte...modeste, asa ca nu te va pune la mari cheltuieli. 
Asadar Mosule, te asteptam sa vii in seara de Craciun. Noi nu avem horn, asa ca poti folosi liftul. O sa ne cauti pe panoul de la intrare si vei vedea la ce etaj si apartament sa vii sau daca vei calatori insotit de renii tai  atunci lasam geamul la balcon. O sa lasam ceva de mancare si pentru reni, ca sa poata sa-ti continue calatoria si la alte familii.
Ne vedem in ajunul Craciunului!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu