Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 3 octombrie 2013

Viata sanatoasa la tine acasa

Dimineata este cu siguranta cea care defineste intreaga zi  Vorba aceea: ziua buna se cunoaste de dimineata!  Mai nou, pentru mine, dimineata inseamna o ora extrem de matinala, avand in vedere ca fiica mea are grija de acest lucru. :) Sunt mamica, asa ca  trebuie sa fiu foarte atenta la sanatatea mea. Sanatatea mea influenteaza direct sanatatea copilului meu. Inca de cand eram insarcinata am inceput sa fiu foarte atenta la produsele pe care le consum. 
Tentatia produselor din marile magazine e extrem de mare si e greu sa te abtii, dar eticheta produselor te ajuta sa realizezi ca e foarte important sa mananci sanatos si ca sanatos inseamna preparat acasa.E drept ca nu toate produsele din marile magazine pot fi reproduse acasa, la scara mica, dar sunt unele care pot. O minte sanatoasa inseamna un corp sanatos. Un corp sanatos sanatos inseamna categoric atentie maxima la produsele pe care le cumparam si le mancam. E drept ca e mult mai usor sa cumperi un produs gata preparat, decat sa-l pregatesti acasa. Insa e minunat cand stii ca si astazi ai mancat doar produse proaspete, cum ar fi sucurile de fructe sau de legume preparate acasa. Eu am reusit rand pe rand sa elimind in dieta zilnica produsele daunatoare.
Cafeaua de dimineata am inlocuit-o cu sucul de fructe,care e mult mai sanatos si care-mi ofera vitalitate pentru intreaga zi. Sucurile din marile magazine contin tot felul de aditivi, de E-uri, care mi-au dat dureri de stomac, asa ca prefer sa-mi prepar sucurile naturale chiar acasa. E drept ca timpul e destul de scurt atunci cand esti mamica, dar un storcator de fructe mi-a usurat rapid munca. 
In marile magazine, pe internet, peste tot exista o multitudine de storcatoare de fructe, asa ca ai de unde alege. E foarte important sa-ti stabilesti criteriile dupa care iti alegi chiar si un storcator de fructe. Pe mine m-au interesant aspectele legate de zgomot, viteza de rotatie, puterea motorului si bineinteles si aspectul, ca sa se integreze perfect in bucataria mea. Cum mie imi place calitatea produselor, m-am orientat catre storcatoarele de fructe Hurom.
Cautand eu in magazinele online cele mai mici preturi am gasit o oferta, de care am zis ca merita sa profit. Site-ul www.marketonline.ro are cel mai bun pret pentru noul storcator profesional din familia Hurom. Este vorba de Slow Juicer HE-DBE04. Acest storcator are o putere a motorului de 150W, 70 de rotatii pe minut si are  carcasa de inox, asta inseamna ca are viata lunga, nevand cum sa se oxideze. Acest aspect este un mare plus!
Nivelul de zgomot, de decibeli este un alt criteriu extrem de important pentru mine. E enervant sa folosesti un aparat electrocasnic, care sa sune ca si un trabant. :) E suparator la ureche si este daunator si pentru somnul fetitetei mele.Storcatorul profesional Hurom Slow Juicer HE-DBE04 are un nivel de zgomot redus, asa ca nu stie tot blocul, cand imi prepar eu sucurile dimineata.:) Cei de la Humor tin pasul cu tehnologia, lucru confirmat inca o data de noul membru al brandului, storcatorul profesional Slow Juicer HE-DBE04, care foloseste o tehnologie revolutionara de presare la rece, astfel ca fructul nu se va degrada prin frecare, iar sucul meu de fructe va avea culoarea originala si va contine mai multe vitamine. Tehnologia revolutionala de presare la rece presupune stoarcerea fructelor sau legumelor la viteza mica, asta inseamna si cresterea duratei de viata a storcatorului!
Asa am ajuns sa-mi prepar dimineata "licoarea" magica de suc de fructe compus din lamaie, morcov, mar, banana, sflecla rosie si pere ( daca tot e sezonul lor ). 


www.maerketonline.ro
Storcatorul Hurom Slow Juicer HE-DBE04
Cu ajutorul storcatoarelor de presare la rece se obtine cantitatea maxima de suc, asa ca nu se pierde nimic din fruct. E minunat sa te trezesti de dimineata si sa savurezi un suc de fructe proaspat, fie ca e de capsuni, portocale sau chiar de ananas! Aportul de vitamime este unul maxim, o data ce am reusit sa includ o varietate de sucuri de fructe, inca de dimineata, asa ca suplimentele alimentare sub forma de capsule sau pastile nu mai au ce sa caute in viata mea de zi cu zi!
Cum prima masa a zilei este cea care-ti ofera energie pentru intreaga zi, am introdus in meniul meu si batonul de cereale, pe care mi-l prepar singura in casa, tot cu ajutorul storcatorului Hurom Slow Juicer. Cum? Simplu!Iau o mana de fulgi de porumb, migdale, o lingurita de miere si totul amestec cu o lingura de lapte de soia, pe care l-am pregatit tot cu noul storcator profesional Slow Juicer de la Hurom. 
Cu o asemenea masa dimineata, reusesc sa ma mentin energica pe parcursul intregii zile, astfel incat fetita mea sa nu simta oboseala mea acumulata si sa ma vada mereu zambitoare. :) 
Inainte de a achizitiona noul storcator, care este extrem de util intregii familii, sotul meu ma intreba unde il vom depozita si asta datorita faptului ca bucataria noastra nu este extrem de spatioasa . Nu a fost greu sa-i gasim un loc, datorita dimensiunilor sale reduse de 40.0 x 21.3 x 15.5 cm .In plus este usor de transportat, avand doar 6.2 kg.
Cum deja e sezonul strugurilor, ma gandeam ca va fi minunat sa-mi prepar mustul chiar la mine acasa, cu ajutorul storcatorului Slow Juicer. Avantajul este ca pot sa-mi prepar must in orice dimineata al oricarui anotimp! Ma intrebam zilele trecute cum sa-mi intaresc sistemul imunitar intr-un mod cat mai sanatos, asa ca ca am gasit o solutie, pe care o voi pune in practica chiar de maine dimineata. Imi voi pune o lingura de germeni de grau in sucul de portocale. Germenii de grau imi ofera tot necesarul zilnic de zinc si astfel voi reusi sa-mi intararesc sistemul imunitar.
Storcatorul profesional Humor Juice Slower imi va fi de un real ajutor si pe viitor, cand ma va ajuta sa-i prepar fiicei mele cele mai proaspecte sucuri naturale de fructe si legume!
E minunat cand gasesti un produs care sa imbine calitatea cu fiabilitatea. Asa ca noul Humor Slow Juicer HE-DBE04 a devenit ca un membru al familiei.  :)
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu