Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 4 octombrie 2013

Cel mai frumos suras :)

Azi am iesit cu pitica mea la plimbare. I-am dat fasul gros, caciulitza, botosei , am pus-o in marsupiu si am iesit sa ne plimbam, asa ca fetele :) Cand am iesit la aer a adormit instant, desi inainte de asta facea figuri. Nu-i place deloc caciulitza pe cap. Am fost oprite de o d-na mai in varsta care s-a mirat cat e de frumoasa si de faptul ca am scos-o deja afara. :)) Eu mi-am scos fata la plimbare a doua zi dupa ce am adus-o acasa de la maternitate. Pai cum sa nu o scot afara? Fata mea trebuie sa se caleasca, doar nu traieste intr-un glob de cristal :) M-a felicitat d-na ca o hranesc doar de la san si m-a intrebat: " cate luni are fetitza dvs? ". Luni? Tanti draga are 7 saptamani. Stiu ca e mare gongutza mea. Chiar ieri am cantarit-o din nou si are 5,100 kg. :) Eu si cu sotul meu o cantarim o data la saptamana. Nicoleta, fetitza mea e atat de dulce. Gangureste de numa numa, povestitoare asa ca mama ei si saptamana trecuta am suprins cel mai frumos suras din viata mea :) Nu-mi pot luat ochii de la ea. Ma bucur ca e cumintica, doarme bine noaptea. E drept ca eu am mare grija ce mananc, astfel incat ea sa nu aiba probleme cu burtica, sa nu aiba colici. Am trecut printr-o dermatita seboreica cu ea. E drept ca nu i-a trecut de tot, dar suntem pe drumul spre vindecare. Ca vorba aceea: tot mama e de vina :)) De data aceasta chiar hormonii mamei au fost de vina :)) Ce sa faci, important e ca pe ea dermatita aceasta nu i-a afectat stilul de viata, a mancat ca inainte si a dormit la fel de bine. Intr-o singura noapte a fost mai agitata. Cand ma gandesc ca atunci cand am vazut-o prima data la ecograf era doar un punct si acum e o bomboana de fata maricica si frumoasa. Toata lumea spune ca seamana cu mama sotului meu. Seamana perfect cu mine cand eram bebe. Chiar saptamana trecuta cand am fost la parintii mei la Turda am vazut cateva poze cu mine cand eram bebe, iar Nicoleta este identica cu mine la acea vreme :) Ce mult s-a schimbat pitica mea de cand s-a nascut. Ce frumos i s-au conturat trasaturile, incredibil! In fiecare zi ma mir de ea! Sunt tare mandra de fiica mea si ma bucur enorm ca o am! Sambata viitoare in 12 are deja 2 luni! Iar luni are 8 saptamani, calendaristice. 
Fiica mea doarme doar cu muzica! Acum gata s-a trezit :) Se aude :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu