Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 15 octombrie 2013

Care este adevaratul secret al seductiei?

Totul incepe de la primul contact vizual! Ochii spun multe despre o persoana. Prima impresie e cea care te determina sa-ti incerci norocul. Oare merita sa vezi ce ascunde sufletul sau? Atunci cand te indragostesti pur si simplu Cupidon nu te intreaba ce culoare a ochilor sa aiba persoana iubita, ce numar la pantof sa poarte, ce parfum sa foloseasca. Vorba cantecului: Dragostea-i nebuna! Si asa si e. Cand te indragostesti totul capata o alta dimensiune. Eu m-am indragostit de putine ori, dar si atunci la cote..inalte :) Ca, asa e cu sagetatorii. Ca orice femeie inainte de a atrage atentia persoanei care mi-a cazut cu tronc, am incercat sa aflu prin cei din jur, ce-i place si ce nu persoanei care mi-a furat inima :) Nu chiar toate detaliile, insa cele care sa-mi deschida usa spre prima intalnire. Ca si reprezenta a sexului frumos, astepti de multe ori sa fii cucerita, dai semne ca esti atrasa de acea persoana. Uneori barbatii nu inteleg aceste semnale, le trateaza ca si semne de prietenie. Macar la acest capitol sunt de acord si eu cu cercetatorii britanici, care au concluzionat: barbatii nu stiu cand o femeie filtreaza cu ei .:) Imi aduc aminte de prima dragoste. A fost de multa vreme ce-i drept, dar acum cand ma gandesc la ea las loc zambetului pe fata, pentru ca eram la inceputuri, in tainele iubirii. Ciudat sau nu, totul a inceput prin intermediul unei emisiuni radio. La momentul respectiv scrisorile erau la moda. Asa ca in fiecare editie a respectivei emisiuni duceam personal scrisoarea. Pe vremea aceea aveam si un pseudonim :) La fel si el. Eram extrem de activi amandoi, prezenti la fiecare editie prin intermediul..scrisului. Mai ceream o piesa muzicala, mai faceam o dedicatie. Pana cand el mi-a facut mie o dedicatie. Mi s-a parut incredibil, m-a emotionat si a trezit in mine niste sentimente care ma faceau sa plutesc. Si totusi, vorbim de o persoana pe care eu nu o vazusem niciodata. Nici el pe mine. Imediat ma intrebam cine e, cum arata, cati ani are. In capul meu erau totul felul de imagini, ca ba e extrem de frumos, ba ca e extrem de urat. Ma gandeam ca poate are ochii albastri, ca e inalt. La vremea respectiva ma pasiona si astrologia..asa ca incercam sa-l asociez cu o zodie. Speram sa fie o zodie care sa fie compatibila cu zodia mea. Si tot asa, pana cand el mi-a propus prin intermediul acelei emisiuni sa ne intalnim in fata radioului. Cum? Pai a mentionat in scrisoare ca-mi lasa numarul lui de telefon si sa-l sun ca sa stabilim detaliile. :) Aveam niste emotii... De cum am auzit la radio ca e vorba de mine, am sunat, am aflat numarul de telefon al baiatului si am zis ca-l voi suna. Ma tot gandeam ce sa-i zic, cum sa-l abordez, ce sa-l intreb. Eram toata transpirata in palme, de emotii. Pana la urma mi-am facut curaj si l-am sunat. :) Si asa am ajuns ca a doua zi dupa amiaza sa ne vedem, in fata radioului. Era cel sigur mod ca nu ne vom incurca..alte persoane. De cum am inchis telefonul m-am si aruncat pur si simplu in dulap sa vad ce tinuta sa-mi iau. Era vara, asa ca am zis ca o rochita ar fi la fix. Dar care? Imi trebuia una care sa ma avantajeze si evident una care sa-mi fie pe plac, sa-mi fie comoda. Dupa ce am scos toate hainele din dulap, am gasit rochita castigatoare. :) Am probat-o. Brici! Era exact ceea ce cautam. Acum trebuia sa asortez rochita cu ceva incaltaminte. Nu aveam prea multe optiuni, dar suficient cat sa aleg o pereche de sandale cu toc. Tinuta am rezolvat-o! Stiam ca a doua zi urmeaza sa apelez la putin machiaj, la parfumul meu preferat. Era unul de lacramioare. Si acum tin minte cum mirosea. Am zis ca e perfect! Nu miroase nici a spray de muste, nici nu e intepator ,ca sa-l tin la distanta :) 
A venit ziua urmatoare, ziua cea mare. Mi-am luat tinuta, m-am machiat putin, mi-am prins frumos parul, asa intr-un coc si am plecat. Aveam niste emotii. Pfuai! Palmele imi erau extrem de transpirate. Pe drum spre intalnire ma intrebam: daca e extrem de urat..cum fac sa scurtez intalnirea? Daca e prea in varsta? Daca totusi e un Super Playboy si nu-i voi fi pe plac? Oare imi sta bine parul, dar rochita? Sper sa nu-mi lacrimeze ochii sa-mi curga rimelul. Atat de multe intrebari! Am ajuns fata in fata cu persoana din spatele scrisorii. Era mai mult decat imi doream. Inalt, extrem de dragut, vesel, vorbaret. In acel moment mitul conform caruia in spatele unei voci frumoase, s-ar ascunde o persoana deloc placuta fizic, s-a spulberat! Totul a decurs de la sine si bine, dovada sta faptul ca dupa ce am ajuns acasa, ne-am sunat si am ajuns si a la doua intalnire si apoi la a sarbatori luni impreuna! :)
Nu trebuie sa ai super-puteri ca sa-ti infrunti cea mai mare teama si anume..cea de tine. E suficient sa lasi emotiile sa te conduca spre drumul catre inima persoanei iubite!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu