Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 28 ianuarie 2013

O minune

Ieri am fost cu sotul meu la ecograf, sa vedem minunea. E o adevarata minune. Maine are deja 3 luni :) Creste mare, vor trece lunile si in curand o sa-l ducem la plimbare, la pescuit si la bunici, normal. Nu pot sa exprim ce am simtit cand l-am vazut. E prima data cand vad omuletul care creste in mine. E un pitic de 5 cm, fizic e perfect. Inca nu stim daca va fi baietel sau fetita, dar vom afla, poate chiar saptamana aceasta. Pentru ca saptamana aceasta trebuie sa-l mai vizitam pe d-l doctor, ca ne faca o investitie de rutina, dublu test se numeste. Ieri cand am vazut manutele, capul, piciorusele, mi-au dat lacrimile. E un sentiment pe care nu l-am mai intalnit pana acum. Din pacate, nu a mers stickul usb  care l-am avut la noi, asa ca saptamana aceasta cand vom merge, din nou, am zis ca voi lua cele 4 stickuri care le avem in casa, ca sa ma asigur ca de data aceasta vom aduce acasa primele poze ale piticului nostru. Deja ne-am gandit la nume, indiferent ca va fi baietel sau fetita. Cine stie, poate la finalul saptamana vom afla daca va fi  o ea sau un el. E cu siguranta cea mai mare bucurie. O sa umplu casa cu poze cu piticutzul nostru. Un copil e cea mai mare implinire a fiecarui om, nu un job, nu o masina, nu o proprietate, ci acel ceva din tine. E un sentiment si o emotie pe care nu au cum sa o traiasca si sa o simta, decat cei care au trecut prin asa ceva sau trec. Ceilalti vor aproba din complezenta sau ma vor contrazice. Te asigur ca dupa ce vei trai aceasta experienta imi vei da dreptate. In plus, un copil trebuie conceput, atunci cand esti pregatit. Pregatit? Da, pregatit sa realizezi ca lumea se va invarti un jurul piticului tau, ca prioritatile tale se schimbe, ca distractiile de sambata seara de prin cluburi, se vor transforma in distractii la baitza in familie. Pana nu esti pregatit sa constientizezi aceste lucruri, nu ai cum sa-ti doresti un copil, cu atata ardoare incat sa fii in stare sa sacrifici totul. Eu ma bucur de fiecare clipa si ma bucur ca Dumnezeu m-a recompensat cu cel mai frumos cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu