Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 14 ianuarie 2013

Bucuria de a fi mamica :)

E minunat gandul ca vei deveni parinte, ca voi avea prichindelul meu, chiar daca la mine fiecare dimineata incepe de ritualul de "hranire a ratustelor", urmat de greturi in ceea mai mare parte a zilei. In plus simturile, mirosul si gustul s-au accentuat si s-au schimbat. De exemplu, nu pot sa mai beau deloc cafea, nu-mi mai place deloc gustul ei, nici macar, nu mai suport nici fumul de tigara, anumite mirosuri de parfumuri, iar acum mancarurile mi se pare ca au niste gusturi pe care nu le-am mai incercat de multi, multi ani. In schimb ador fructele, inghetata,cola si guma mentolata. Inainte cola mi se parea o bautura obisnuita, nimic deosebit la ea, acum o ador, as bea toata ziua, normal ca nu pot, pentru ca are cofeina. De cand am ramas insarcinata am mancat multe fructe, ca de exemplu portocale, mere, pere si muli struguri albi. As manca niste piersici sau nectarine, dar nu se gasesc deloc prin supermarketuri. Mai nou am multe pofte. De 2 zile incoace, mi-au trebuit snitele si multa branza. Ah da, si beau foarte mult lapte. Si in plus, eu care eram ca un titirez, extrem de energica, acum sunt asa ca o frunza, toata ziua mi-e somn si as sta toata ziua intinsa. De multe ori cu greu ma ridic din pat, e drept ca la aceasta stare mai contribuie si ametelile si greturile. Perioada sarcinii are si momente ca acestea, momente normale...Cand mama a fost insarcinata cu mine i-a fost rau pe tot parcursul celor 9 luni, acum eu sper ca piticutzul care creste in mine sa fie mai bland cu mine. Saptamana viitoare mergem la un nou ecograf, o sa-i auzim inima cum bate...cat de frumos sentimentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu