Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 23 ianuarie 2013

Blogul viitoarei mamici

Mai nou, blogul meu, a devenit blogul unei viioare mamici, cu trairile unei gravidutze :) Astazi a fost ziua in care am avut cea mai multa energie, de cand am aflat ca sunt insarcinata. Azi e ziua in care as putea alerga 30 de km, e ziua in care simt ca nimic nu ar fi prea mult pentru mine. Asa in ritm de muzica, am dansat cu aspiratorul pe single-ul nou de la Armin, pe care o sa-l poti asculta si tu aici pe blog. Incep sa se rareasca greturile, si poate de aceea ma si simt mai bine. E minunat sa urmaresti care e evolutia fiecarei saptamani, pentru micutul care creste in tine, pentru piticutul care probabil se agita noaptea, si ma trezeste si pe mine. Oricum, va fi un mare iubitor de muzica. Toata ziua asculta muzica, poate si danseaza. Chiar daca e extrem de micutz, avand doar 11 saptamani si 1 zi e extrem de agil si la cele putine grame pe care le are in acest moment. Saptamana aceasta o sa-l vedem pe simpaticul/simpatica noastra. Daca cineva m-ar pune sa descriu amanuntit, experienta pe care o traiesc in acest moment, cred ca as putea sa folosesc cel mai bine, imaginile si emoticoanele..cuvinte, cred ca nu ar fi chiar suficiente, de altfel nu s-au inventat pentru a descrie o asemenea experienta. Tot timpul cand ma gandeam la copii, ma intrebam mereu, cum o sa-mi dau seama ce inseamna plansul sau...ca ii e foame, ca poate ii e somn, ca-l doare burtica? Asa ca normal am intrebat si eu femei,care au trecut prin aceasta experienta si am constatat, ca tu, ca si mama, iti dai seama, dupa limbajul trupului copilului, plus, ca intre tine si copil e o legatura stransa. Si uite asa bucuria se intrepatrunde cu un mic sentiment de teama. Insa nu-mi fac probleme, voi avea langa mine, doua mamici :) asa ca sunt in siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu