Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 1 august 2012

Cadoul potrivit

A trecut ziua mamei mele, insa eu inca sunt in cautare de idei..utile..pentru cadou. Am 2 alternative. Oricum am liber sa decid, care e cadoul potrivit. De fapt cand nu am avut? ;)) In fiecare an a trebuit sa vin cu idei. Nu ma deranjeaza, absolut deloc. Apropo de cadouri, tot timpul caut sa fie utile. De fiecare data incerc sa aflu cam ce si-ar dori cei, a caror zi de nastere urmeaza sa vina. Un cadou trebuie sa fie util, sa fie vesel sau funny, sa vina in completarea a ceea ce ii lipseste persoanei in cauza. De cand ma stiu tot timpul a trebuit sa vin cu idei, sa "sap"ca sa gasesc alternativa cea mai potrivita.In plus de fiecare data cand vrei sa oferi ceva, trebuie sa o faci din suflet. E drept ca uneori te bucuri si cand cei din jur isi aduc aminte de ziua ta, dar acum cu facebook-ul, nu ai cum sa uiti, mai ales daca esti activ pe facebook, nu e si cazul meu. Chiar ma gandeam sa-l inchid, pentru ca nu e cont pe care sa-l folosesc. Stiu ca mama se bucura de lucrurile marunte, oferite cu drag, din suflet, nu pune valoare pe pretul cadoului, in sensul ca apreciaza inventivitatea si bineinteles stie cand acel cadou ii este oferit cu drag. Chiar 2 cuvinte scrise pe o coala de hartie, fac mai mult decat o felicitare cumparata, gata completata. O vad pe mama si ma privesc pe mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu