Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 14 august 2012

A fost o zi de 13...

Desi nu sunt superstitioasa, ieri am simtit ca a fost o zi asa mai ciudata..si doar eu..pare ca majoritatea au avut o zi incarcata emotional. M-am simtit asa de ciudat ieri, aveam asa o stare foarte neplacuta. Stiu care ar fi una din cauze. Cand m-am trezit m-am uitat la telefon si aveam un sms necitit, unul care avea sa aduca o veste extrem de tragica pentru o prietena de-a mea. M-a marcat foarte tare, simteam ca raman fara aer cand am citit sms-ul. Apoi am avut o intalnire si nu am reusit sa scap de starea cu care m-am incarcat de dimineata si numai de zambit nu aveam chef. Am scris mult pe blog, despre viata, despre oameni, valori. Si am ajuns din nou la aceeasi concluzie: creierul uman e atat de complex, iar uneori scufundarea barcii in care te afli e atat de iminenta, incat nu-ti dai seama ce te-a lovit sau de ce te-ai lovit. Si oamenii cei mai puternici sunt umbriti de momente neplacute, incat uneori nu mai pot vasli, prefera sa arunce colacul de salvare si sa lase totul in urma. Cred ca in anumite momente ale vietii, totul e umbrit de ganduri neplacute, incat nu vezi nici o portita de iesire, desi toate usile iti sun deschise. Pur si simplu le vezi inchise sau nu le vezi deloc. Sunt oameni care vor sa te calce in picioare, pentru ca la randul lor cineva i-a calcat si pe ei in picioare. Acest principiu nu ar trebui sa fie aplicat, insa e principiul oamenilor slabi, categoric. Nu pot sa zic decat: oamenii au devenit extrem de egoisti, extrem de irascibili, extrem de pusi pe fapte de razbunare..personale. Pe principiul daca pot sa-ti fac un bine, de ce sa nu-ti fac rau? Scopul: poate asa o multumita personala falsa, de scurta durata. Categoric atunci cand reusesti sa ajuti pe cineva, te simti mult mai bine, mult mai mult timp.Falsitatea oamenilor se regaseste de fiecare data in scopurile acestora. Si-au atins scopul si au disparut, fara urma. Cand insa ai nevoie de ajutor, singurii care-ti sar in ajutor fara nici un scop, sunt categoric cei din familie. In rest, cei care iti ofera ajutorul, asteapta la randul lor sa fie ajutati. Sunt multi oameni care te cauta doar cand au nevoie de tine, in rest nu-ti dau nici un semn, sunt insa si oameni, extrem de rari, care te cauta sa vada ce faci, care te asculta,te sustin si ar face orice pentru tine.Pe cei din urma pot sa-i incadrez intr-un interval inchis de la 0 la 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu