Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 24 mai 2012

Luna mai...

21 Mai..o zi care a marcat un an de cand Aura si Adi au spus da, si-au promis ca vor fi unul langa celalalt pentru totdeauna...21 mai 2012..o zi care ne-a determinat sa ne reintoarcem in timp...cu un an...sa retraim emotiile, sa reparcurgem pasii ce ne-au unit pe vecie...21 mai 2012 o zi care a adus suprize placute, atat pentru mine cat si pentru sotul meu..a fost o zi speciala, extrem de frumoasa, care ne-a facut sa ne intrebam cand au trecut cele 365 de zile, pe care le-am trait impreuna ca si parteneri de viata...pentru totdeauna...am ramas suprinsa de mesajele primite de la cei dragi, de la prieteni..nu am crezut ca atat de multi oameni isi vor aduce aminte de ziua , la care si ei au luat parte...e frumos cand lumea isi aduce aminte de un moment atat de frumos din viata ta...am sa dezvalui una dintre suprizele care m-a asteptat in ziua de 21 mai 2012...pe langa buchetul imens si superb de trandafiri, evident cu mesaj..si autobiografia lui Steve Jobs, care pe care mi-o doream de cum am auzit ca este deja pe piata...am apucat sa citesc cateva pagini din ea..imi vine sa nu o las din mana...pacat ca timpul nu-mi permite sa citesc cat mai mult...luna mai e o zi plina..maine avem intalnirea de 10 ani de cand am terminat liceul,iar pe 30 mai e ziua sotului meu..luna mai e o zi cu multe evenimente...ma bucur ca in weekend voi libera, mai ales ca duminica e programata o iesire in familie...profitam de momentele pe care le avem impreuna...ar fi pacat sa nu facem acest lucru..viata e prea scurta, ca sa nu profiti de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu