Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 30 august 2011

O saptamana in Delta Dunarii

O saptamana in delta, cam asa suna titlul ultimului concediu de vara. Am fost in Delta Dunarii, la Sulina. M-am plimbat cu barca, am vazut Padurea Letea, iar in drum spre Cluj am facut un popas la Busteni, pentru a vedea Sfinxul si Babele. Sincera sa fiu nu m-au prea impresionat cele din urma frumuseti ale naturii, poate sa fie de vina gunoioale din jur si molozul, care imi aminteau ca omul sau poate romanul nu stie sa protejeze natura. E frumos sa te dai cu telecabina, sa vezi lumea de sus, insa nu m-am uitat in continuu in jos, pt ca aveam impresia ca ma prabusesc. Sincera sa fiu am asteptat sa ajung acasa sa dorm in patul meu. Asa de dulce a fost somnul acasa in Cluj. Legat de Sulina, plaja de acolo e intr-adevar cea mai frumoasa din Romania."Avem o tara frumoasa, pacat ca e locuita" o replica pe care am auzit-o f des in acest concediu si ce descrie perfect ceea ce se intampla in Romania. Dunarea in schimb era curata, suprinzator pentru mine. Am vazut si multi nuferi, am vazut si pescari, si pesti, ne-am luptat si cu tantarii seara, noroc ca eram inmarmati cu solutii ce tin deoparte insectele, in special tantarii. Oricum tantarii aveau program doar seara, cam 2 ore erau la atac, in rest nu aveam treaba cu ei. In Romania sunt si drumuri f bune. Drumul pana la Tulcea a fost extrem de bun. Am ales ruta pe la Brasov, Urziceni. O sa pun si poze pe pagina mea de facebook ca sa vezi ca merita sa vizitezi si tu Sulina si Delta Dunarii. Inchei postarea cu un mesaj pe care l-am vazut in dimineata aceasta pe usa unui baruletz din Cluj: "La noi NU se fumeaza, dar se bea bine". Noroc ca romanii inca mai au simtul umorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu